in

Nakon 16 godina, Call of Duty dobiva jedan vrlo koristan novitet

“Vrag je u detaljima” – poručio je voditelj animacije u Infinity Wardu, Mark Grigsby govoreći o tome kako ekipa za novi Call of Duty: Modern Warfare nastoji postići autentičnost u korištenju vatrenog oružja. Jedan od takvih detalja pronaći ćemo prilikom punjenja streljiva, odnosno mijenjanja šaržera. Naime, igra će imati različite animacije za tzv. reload ovisno o tome mijenjate li prazan šaržer ili napola puni.

No, ti detalji nisu samo kozmetičke naravi. Modern Warfare će tako donijeti mogućnost obnavljanja municije prilikom nišanjenja (ADS-a, odnosno Aiming Down Sight). U prijašnjim Call of Duty igrama nišanjenje je uvijek bilo prekinuto kada bi igrač dao naredbu za promjenu šaržera, dok će sada ciljnik ostati nepomičan, a oružje će se moći napuniti streljivom.

Vrsni poznavatelji serijala reći će kako ovo nije neviđena stvar u Call of Duty igrama. Prošlogodišnji Black Ops 4 imao je sličnu mogućnost kod nekih oružja. Međutim, to je ondje bila tek opcionalna stvar dok će u Modern Warfareu reload prilikom ADS-a biti omogućen u svim situacijama; što bi se reklo – po defaultu.

Bit će to interesantna promjena, pogotovo za kompetitivni multiplayer. Hoće li promjena donijeti dobre stvari ili će novi sustav reloada narušiti poznatu dinamiku CoD-a, ostaje nam za vidjeti.

(HCL.hr)