in

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga je totalno drugačija igra od prethodnih

Kad smo čuli da je najavljen LEGO Star Wars: The Skywalker Saga mislili smo da će ekipa TT Gamesa reciklirati sedam postojećih epizoda Lego Star Warsa te im dodati dvije nove kampanje. I dok će reciklaža doista postojati u nekom obliku, ispostavilo se da je većina igre rađena iz temelja.

Naime, gameplay u igri bit će postavljen u novu perspektivu – iza ramena likova. Ovime LEGO Star Wars postaje nalik pucačini ala Gears of War te igraču daje slobodu kontroliranja kamere desnom analognom palicom na kontroleru. Doduše, nije sve u napucavanju pa će likovi u novoj igri imati više različitih napada: slabiji (brži), jači (sporiji) i napad Silom, a oni će se moći kombinirati u combo poteze, što je novost za Lego igre općenito.

Zbog nove kamere drugačije će biti izvedeno i kooperativno igranje. Sada će to biti isključivo split-screen za lokalni multiplayer. Postojanje mrežnog multiplayera još uvijek nije potvrđeno, ali proizvođači igre sugeriraju kako će to napokon moći ostvariti jer koriste potpuno novi engine.

Nadalje, igra će donijeti format otvorenog svijeta, donekle. Igrači mogu birati koju će radnju pratiti između devet dostupnih filmova, ali će ta radnja sada uključivati putovanje između različitih planeta. Spominje se čak 20-ak planeta koji će se moći posjetiti.

Uz glavnu misiju moći će se raditi i neke sporedne stvari u obliku različitih izazova i sl. Sporedne zadatke nećemo morati obaviti istog trena kada ih prihvatimo nego ćemo kao u kakvom RPG naslovu postupno rješavati iste. Misije neće biti samo reprize onih iz prijašnjih Lego SW igara nego će uključivati neke potpuno nove scene koje za vrijeme PS2 ere nisu bile ostvarive.

Developeri navode kako im je inspiracija za igru bila Zelda: Breath of The Wild, što je definitivno dobar uzor. Sve što smo do sada čuli daje nam dobar temelj za nadanje da nas doista čeka ultimativna Star Wars igra koja prati radnju filmova. (hcl.hr)