in

PlayerUnknown’s Battlegrounds će iz igre prerasti u univerzalnu medijsku franšizu

Direktor PUBG korporacije želi da popularna videoigra, koja je na neki način obilježila prošlu godinu, zaživi na velikim i malim ekranima te stvori vlastiti kulturni pokret.

Prošla su gotovo dvije sedmice otkako je PlayerUnknown’s Battlegrounds odbacio ustajalo ruho Early Accessa, a direktor PUBG korporacije, Chang Han Kim, već sada stvara planove da njegova popularna videoigra, koja je stavila biljeg na 2017. godinu, preraste u „univerzalnu medijsku franšizu“.

Naime, ogroman uspjeh battle royale igre dao mu je vjetar u leđa i čini se kako Han Kim jedva čeka poletjeti. Naime, nedavno je otkrio kako njegova „kompanija želi sudjelovati u raznim industrijama, uključjući eSports, filmove, drame, crtiće, animaciju i još mnogo toga“. Nadalje, pohvalio se kako su već „primili nekoliko ljubavnih poziva od brojnih developera iz Hollywooda i Netflixa“, a njihov „san je izgraditi novu kulturu temeljenu na videoigri na različite načine te imati vodstvo nad istom.“