Anthem, nadolazeća looter shooter igra koju nam donosi Bioware, prošli je vikend imala VIP demo. U toj su verziji igre sudjelovali svi koji su prednaručili igru i oni koji su pretplatnici EA Accessa ili Origin Accessa. Naravno, vaša ljubljena redakcija HCL-a je također zaslužna za darivanje 20-ak VIP demo kodova. Međutim, prva demo verzija igre nije bila u idealnom stanju – daleko od toga. Igrači su naišli na razne tehničke poteškoće što je rezultiralo i hrpetinom negativnih i komičnih komentara po internetu. Bioware je pratio situaciju i pokušao poboljšati stvari, da bi se na kraju obratili zajednici igrača i objasnili kakve nam promjene stižu u sljedećem demou koji će biti otvoren za širi krug igrača.
Biowareov zaposlenik Chad Robertson je u blog postu rekao kako je za njih vikend bio “pun događaja”. Kaže da je demo verzija loše započela, ali da su uspjeli stabilizirati igru u subotu popodne. Robertson je u tekstu odlučio otkriti kakve su tehničke probleme uspjeli riješiti tokom vikenda, ali i kakve će popravke uvesti u sljedećem demou i nadolazećoj završnoj verziji igre. Sve liste popravaka i dodataka u tekstu prenosimo vam ispod na izvornom engleskom jezikom.
Za početak su navedeni popravci o kojima se ponajviše pričalo tokom vikenda:
– Entitlement bugs
– Server performance updates to address much of the rubber-banding
– Fixes for infinite loads and more being investigated
– Platform bugs to validate Javelin unlocks
– Client and platform login bugs
Bioware će ove sedmice obaviti još testiranja kako bi potvrdili da su riješili problem “vječnog učitavanja” i kako bi bili spremni za nadolazeću javnu demo verziju. Još su otkrili stvari koje neće biti u demou, ali će biti u završnoj verziji igre:
– Weapons with 0% infusions
– Weapons with bonus that applies to different Javelins
– Plot integrity / party gather issues
– Changes to Javelin unlock behavior
– Fixes for losing XP at end of some expeditions
– Performance Improvements
– Additional stability fixes
– A Social Hub: The Launch Bay
– And a few thousand more (literally)…
Nakon toga je Chad Robertson rekao kako svi u Biowareu cijene podršku igrača te da je njemu osobno najdraže iskustvo vidjeti streamove, slike i sve ostalo što fanovi posvećuju Anthemu. Za kraj su otkrivene i neke zanimljive statistike: gotovo je 9 miliona sati odigrano u 2 i pol dana koliko je VIP demo bio dostupan, igrači su porazili milijun strongholdova, a ubijeno je i 2 miliona grabbit stvorenja. (hcl.hr)