in

Far Cry: New Dawn lagano koketira s elementima RPG-a

Far Cry će i nakon nuklearne apokalipse zadržati svoj sustav neprijateljskih baza i njihovog čišćenja. Međutim, u New Dawnu će isti biti ponešto drugačiji, možda čak i zanimljiviji nego u prijašnjim igrama Far Cry serijala. Sve se veže uz novi sustavsakupljanja resursa kojima nadograđujemo glavni kamp Prosperity te na taj način otključavamo dodatna oružja i ostalu opremu. Resurse, dakako, osvajamo tako da počistimo neprijateljsku bazu.

Međutim, nakon što osvojimo neku bazu u New Dawnu ćemo imati i opciju da je se odreknemo. U tom slučaju bazu će osvojiti nova grupa neprijatelja te će ju dodatno osnažiti. Ako istu bazu odlučite ponovno osvojiti, za to vas čeka bolja nagrada.

Inače, ako ste primijetili da neprijatelji u New Dawnu iznad glava imaju mjerač zdravlja, tj. energije, to je znak da će neprijatelji u New Dawnu imati levele, čime je Far Cry lagano zagazio u domenu The Divisiona.