in

Najavljen Barbie telefon: Znatno će se razlikovati od Androida i iPhonea

Prošlo ljeto obilježila su dva filma koja su napunila kina širom svijeta. Jedan je Oppenheimer, priča o ocu atomske bombe, a drugi je Barbie, nakon kojeg je svijet ponovno poludio za popularnom lutkom. Iako je od emitiranja filma u kinima prošlo više od pola godine, čini se da barbiemania još traje jer je na najvećem svjetskom sajmu mobilnih uređaja, Mobile World Congressu koji se trenutačno odvija u Barceloni, najavljen službeni Barbie telefon.

Taj uređaj najavila je kompanija HMD (Human Mobile Devices), koja je najpoznatija po proizvodnji Nokijinih telefona te su sada potpisali partnerstvo s Mattelom zahvaljujući kojem će ljubitelji popularne lutke moći kupiti službeni Barbie telefon. HMD je zasad tek najavio predstavljanje uređaja, no još nisu objavljene njegove fotografije niti cijena, a zasad je poznato samo da će Barbie telefon biti preklopni uređaj roze boje s “dozom šljokica”.

No ako ste odmah pomislili na kupovinu ovog uređaja, vjerovatno ćete se razočarati činjenicom da to nije klasičan smartphone, već je riječ o tzv. feature telefonu, odnosno mobitelu koji ne radi na operativnom sistemu, niti ima napredne opcije kao na modernim telefonima. U prvom planu nije ni povezanost s internetom, a nema ni ekran osjetljiv na dodir, već dolazi sa staromodnim tipkama. Takvi su uređaji bili popularni početkom ovog stoljeća i prvenstveno su namijenjeni za telefoniranje i slanje SMS-ova. Upravo zato HMD ga reklamira kao telefon koji donosi stil, nostalgiju i toliko potrebnu digitalnu detoksikaciju, piše ZIMO.

S obzirom na to da je većini ljudi danas nezamislivo živjeti bez pametnog telefona i brojnih aplikacija koje svakodnevno koristimo, Barbie telefon vjerojatno nikome neće biti glavni telefon, no zato bi mogao biti zanimljiv kao drugi uređaj koji će se koristiti u situacijama kada ljudi žele pobjeći od digitalne svakodnevice i brojnih obavijesti sa smartphonea, no žele imati uređaj za komunikaciju s najbližima.

Kako HMD nije globalno prepoznatljiv brend, vjeruju da će im partnerstvo s Mattelom pomoći da njihovo ime postane poznato većem broju ljudi širom svijeta. U boljem pozicioniranju brenda vjerojatno će im pomoći i slavne osobe i poznati influenceri koji bi mogli biti uključeni i reklamnu kampanju za Barbie telefon, vjeruje analitičar iz IDC-a Francisco Jeronimo.

Kako će izgledati sam telefon, trebali bismo saznati uskoro, a u prodaji ga očekujemo tijekom ljeta.