Postoji nekoliko trikova koje možete isprobati prije nego ga odnesete ovlaštenom serviseru.
Pao vam je u vodu? Prvo ga osušite!
Za početak uzmite u obzir da ne biste trebali spajati uređaj na struju ako vam je nedavno pljusnuo u vodu, zbog potencijalnog vodenog oštećenja. Prvo ga dobro osušite, bilo fenom, rižom ili drugim metodama – i tek dan nakon što ste to napravili pokušajte spojiti telefon na struju.
Ako ne radi, znate da je vrijeme za posjet servisu.
Možda je razlog instalirani softver
Pokušajte pokrenuti uređaj u sigurnom modu rada. Riječ je o ‘ograđenom’ radnom prostoru koji blokira veliku većinu softvera s kojime dolazi sam smartfon. Ako se telefon može puniti u sigurnom modu rada, uzrok ‘smanjenog apetita’ je instalirana aplikacija.
Izađite iz sigurnog moda rada i počnite s brisanjem nedavno instaliranih programa sve dok se uređaj ne počne normalno puniti.