Jedan od najprepoznatljivijih komada tehnike koji se povezuje s NASA-inim istraživanjem Mjeseca zasigurno je lunarni rover. Lunar Roving Vehicle (LRV) bio je pogonjen baterijama, a služio je astronautima iz misija Apollo 15, 16 i 17 da napuste strogu blizinu svojeg landera i istraže površinu Mjeseca nešto detaljnije i opsežnije. Svaki od lansiranih rovera prešao je po Zemljinom prirodnom satelitu put od oko 30 kilometara.

Prije toga, LRV je trebalo dopremiti na Mjesec. Težina mu je bila 210 kilograma (na Mjesecu bi to bilo oko 34 kilograma), bio je pogonjen jednokratnim srebro-oksidnim baterijama od 121 Ah, od kojih su dvije bile postavljene na svako vozilo. Ako znamo da se sve ovo događalo 1971. i 1972. godine, tehnološki gledano poduhvat je svakako vrijedan divljenja.
For science and exploration on later Apollo missions, astronauts needed better mobility. Several options were studied – including an Electric Motor Scooter. (see test pics below)
In the end, NASA used the Lunar Rover instead, but a lunar dirt bike would’ve been pretty cool. pic.twitter.com/JY0HN1XUax
— NASA History Office (@NASAhistory) January 7, 2020
Međutim, NASA je u svojim planovima tada imala i nešto jednostavnije i agilnije vozilo, te čak i njegov prototip vidljiv na slikama koje su objavili na Twitteru. Radilo se o električnom motociklu za jednu osobu, koji bi također bio pogonjen baterijama. Koncept je nastao saradnjom Boeinga, General Motorsa, Lockheeda i drugih kompaniija.
Prema dostupnim informacijama elektromotor na njemu trebao je imati snagu od tek oko 0,6 KS, baterija je trebala imati kapacitet od oko 30 Ah, a cijela stvar bila bi na Zemlji težine oko 45 kilograma. Na Mjesecu bi mogla postići otprilike 11 kilometara na sat. Rover je u konačnici odnio pobjedu kao najbolji i sigurniji koncept, ali morate priznati da bi i vožnja “dirt bikeom” po površini Mjeseca također bila prilično zabavna i pamtljiva.