in

Može li Facebook vratiti mlađe generacije na platformu? Spremili su mnoštvo noviteta

Facebook želi privući mlađe korisnike da se pridruže, umjesto da većinu vremena provode na TikToku, Instagramu i drugim aplikacijama. Kako bi to postigla, matična firma Meta najavila je niz promjena, s većim naglaskom na lokalne zajednice, video sadržaj i grupe. Osim toga, i ostali proizvodi poput Meta AI, Datinga i Messengera dobivaju nadogradnje, piše TechCrunch.

Najzapaženija promjena koju iz Mete planiraju uvesti odnosi se na proširenje zabavnih opcija, s ciljem da Facebook konkurira aplikacijama poput TikToka. No, promjene će također naglasiti i praktične mogućnosti koje ova društvena mreža nudi korisnicima unutar lokalnih zajednica. Osim grupa za kupnju i prodaju, Facebook je važna platforma za organizaciju i komunikaciju u lokalnim grupama, primjerice u onima pogođenima prirodnim katastrofama, kao što je bio slučaj u državama koje su pogodili uragani Helene i Milton.

Šta je novo na Facebooku?

Facebook uvodi novi tab pod nazivom “Lokalno” koji će objediniti lokalne sadržaje iz različitih izvora, poput Marketplacea, Grupa i Događanja u jedan odjeljak. Ovdje će korisnici moći pronaći aktivnosti u blizini, lokalne grupe u kojima je moguća kupnja, preporuke o novim popularnim mjestima u susjedstvu i slične sadržaje.