in

Netflix planira objaviti 80 igara u idućih šest godina

Dok PlayStation i Xbox u ovoj generaciji dobivaju po jednu ili dvije značajnije ekskluzive godišnje, ekipa iz Netflixa toliko se ufurala u produkciju igara da planiraju lansirati po jednu novu igru svakog mjeseca u narednih šest godina.

Takav je plan barem.

Doduše, Netflixu u prilog ide to što ciljaju na igre za mobilne uređaje, koje su u pravilu sadržajno manje i lakše za realizirati od igara na konzolama. Osim toga, čini se kako se u Netflixu neće previše zamarati smišljanjem originalnih stvari nego će servirati igre po popularnim serijama i filmovima vlastite produkcije.

Znači, igre po franšizama kao što su: “Prste sebi!” (hrvatske produkcije), “Brak naslijepo”, “Prodavači sunca” i sl. Dobro, nije samo reality program u pitanju, bit će igara po serijama Squid Game, Emily in Paris i druge.

Igre iz takozvane “Netflix Stories” kategorije neće biti jedino što će Netflix nuditi u svojoj ponudi. I dalje će u sklopu pretplate dolaziti razni indie hitovi kao što su Don’t Starve Together, The Case of the Golden Idol i druge. Ranije ove godine na Netflixu su se pojavile igre kao što su Hades, Katana ZERO, Sonic Mania Plus, Braid – Anniversary Edition i druge.

 

hcl