Netflix je započeo s uvođenjem prve velike izmjene svoje televizijske aplikacije u desetljeću, testirajući promjene osmišljene kako bi pomogle gledateljima da brže odluče šta žele gledati.
Pionir video streaminga želi povećati vrijeme koje gledatelji provode u aplikaciji kako bi zadržao klijente i privukao nove pretplatnike.
Kako je komentirao jedan od direktora u Netflixu Pat Flemming, njihovo interno istraživanje pokazalo da su korisnici na Netflixovoj aplikaciji na televizorima često koristili, kako je to nazvao – očnu gimnastiku. Njihov je pogled konstantno kružio po različitim dijelovima ekrana pokušavajući pronaći sadržaj koji bi im mogao biti zanimljiv, prenosi Reuters.
Htjeli smo sve to pojednostaviti, napraviti intuitivnijim i jednostavnijim za navigaciju”, objasnio je Flemming, pa bi tako u budućnosti pretplatnicima Netflixa, kojih je oko 270 miliona, posao pronalaženja atraktivnog sadržaja trebao biti puno brži i lakši.
Kompanija je ove sedmice počela s testiranjem novog izgleda među dijelom korisnika, a s vremenom bi novo sučelje trebalo postati dostupno većem broju ljudi. Također, pratit će se i reakcije, odnosno kritike i pohvale novog dizajna tako da su moguće i naknadne promjene oko izgleda ove aplikacije na televizorima.