in

Apple promijenio pravila

Apple je tokom ovog mjeseca napravio značajnu promjenu u svojoj politici popravke i standardne garancije za iPhone i Apple Watch.

Prema navodima više izvora, Apple više ne pokriva “postojanje samo jedne pukotine” u okviru standardne garancije za iPhone i Apple Watch. Umjesto toga, ove popravke se sada obrađuju kao zahtjevi za “slučajnu štetu”, a korisnici su obavezni da plate.

Do ovog mjeseca, Apple-ova politika je bila takva da pokrije slučajeve oštećenja jedne jedine pukotine na ekranu, pod standardnom garancijom za korisnike iPhone-a i Apple Watch-a, sve dok nije bilo drugih vidljivih oštećenja ili jasne tačke udara koja je dovela do pukotine na uređaju.

Međutim, u ažuriranjima koja su ove nedjelje distribuirana Apple prodavnicama i Apple ovlaštenim serviserima, Apple je ažurirao svoju politiku i saopštio da svi slučajevi pojedinačnih pukotina više nisu pokriveni garancijom. Kada kupac prijavi jednu pukotinu kao simptom, od dobavljača usluga se traži da to obradi kao zahtjev za slučajnu štetu.

To znači da ćete morati da platite da popravite tu jednu pukotinu, čak i ako na vašem uređaju nema drugih oštećenja ili tačke udara. Od sada, promjena se odnosi samo na iPhone i Apple Watch. Apple i dalje pokriva popravke pojedinačnih pukotina pod garancijom za iPad i Mac.

Apple nije saopštio nikakav konkretan razlog za ovu promjenu. U praksi, ova politika se uvijek primjenjivala od slučaja do slučaja, pri čemu su neke prodavnice i servisne radnje bile blaže od drugih. Sa ovom promjenom, međutim, provajderi usluga više nemaju tu fleksibilnost.