in

TikTok napokon dobio dugo očekivanu mogućnost

TikTok je izbacio ažuriranje kako bi poboljšao iskustvo aplikacije za gledatelje na tabletima i sklopivim uređajima, kompanija je najavila u ponedjeljak. Tvrtka kaže da je aplikacija sada bolje optimizirana za veće zaslone, budući da gledatelji sada mogu iskusiti jasan video feed, pojednostavljene navigacijske trake i podršku za orijentaciju.

S ovim novim ažuriranjem, TikTok kaže da će korisnici vidjeti profinjeni video feed koji “prikazuje sadržaj s poboljšanom jasnoćom”. Korisnici će također sada vidjeti navigacijske trake na vrhu i dnu zaslona kako bi lako pristupili značajkama i karticama aplikacije.

Osim toga, aplikacija će sada raditi u pejzažnoj ili portretnoj orijentaciji. Današnja objava dolazi godinu dana nakon što je TikTok počeo testirati vodoravni način rada preko cijelog zaslona na mobilnim uređajima diljem svijeta. Uvođenjem pejzažnog načina rada na većim uređajima, TikTok ulazi dalje u teritorij YouTubea, što je već činio podržavajući duže videozapise.

Budući da TikTok već duže vrijeme podržava sadržaj dugog formata, ima smisla da tvrtka poboljša iskustvo gledanja za korisnike koji na svojim tabletima gledaju stvari kao što su demonstracije kuhanja i upute o ljepoti. Tvrtka se vjerojatno nada da će novi način rada uvjeriti ljude koji obično gledaju YouTube na svojim tabletima da svoje vrijeme umjesto toga provode na TikToku.

“Iako većina ljudi već poznaje i voli TikTok na svojim mobilnim uređajima, znamo da mu mnogi također vole pristupiti na većim zaslonima i sklopivim uređajima”, napisala je tvrtka u objavi na blogu. “Bilo da gledaju najnovije kuharske trendove ili traže najnovije nogometne vrhunce, uzbuđeni smo što možemo podijeliti da je TikTok sada bolje optimiziran za tablete i sklopive gadgete.

Vrijedno je napomenuti da TikTokova optimizacija za sklopive uređaje i tablete dolazi jer Instagram, jedan od njegovih glavnih konkurenata, još uvijek nema aplikaciju za iPad. Uvođenjem ažuriranja za iskustva aplikacije na većim uređajima, TikTok je u mogućnosti nadmašiti svoj mobilni pristup u vrijeme kada konkurencija još uvijek zaostaje.