Apple radi u suradnji s proizvođačima automobila kako bi u CarPlay okruženje unio specifične dizajnerske detalje prilagođene svakoj marki. Prvi proizvođači koji koriste tu mogućnost su Porsche i Aston Martin, pri čemu oba luksuzna proizvođača sportskih vozila predstavljaju prilagođeno CarPlay sučelje koje će biti ugrađeno u njihove buduće modele.
Ova nova generacija CarPlay-a donosi nadogradnju prethodnih verzija integrirajući se na sve zaslone u određenom vozilu, a ne samo na središnji zaslon zabavnog sustava. Iako zadržava poznato iskustvo CarPlay-a, različite opcije predložaka i posebni detalji osiguravaju da sučelje odražava identitet svake marke.
Iako nova generacija CarPlay-a zahtijeva prisutnost iPhonea za dijeljenje informacija vezanih uz aplikacije, sustav se oslanja na vozilo za pružanje podataka specifičnih za vožnju. Apple ističe da povezani iPhone-i niti pohranjuju niti prate ove informacije koje dolaze iz vozila.
Ova veza s vozilom također znači da ova nova generacija CarPlay-a može koherentno prikazivati informacije iz ugrađenog infotainment sustava vozila, kao što su informacije o tlaku u gumama i slično,
I dok Porsche nije naveo točan trenutak lansiranja ove najnovije verzije CarPlay-a u svojim modelima, Aston Martin dijeli informaciju da je Apple-ovo sučelje nove generacije kompatibilno s njihovim najnovijim infotainment sustavom koji će se lansirati 2024. godine u svoja dva nova automobila.
S obzirom na povezanost Porschea s Volkswagen Groupom i Aston Martin s Lucidom i Mercedesom, pretpostavljamo da će te tvrtke uskoro integrirati ovu tehnologiju unutar svojih automobila.