Netflix je objavio svoje prvo polugodišnje izvješće koje otkriva detaljne informacije o gledanosti njegovog sadržaja. Podaci pokrivaju više od 18.000 naslova i gotovo 100 milijardi sati gledanja filmova i TV emisija tijekom prve polovice godine.
Što smo gledali: Netflixovo izvješće o angažmanu sadrži podatke o gledanosti emisija streamera između siječnja 2023. i lipnja. Potpredsjednica odjela za strategiju i analizu Netflixa Lauren Smith rekla je da je svaki od 18.214 naslova imao najmanje 50.000 sati gledanja tijekom tih šest mjeseci, što čini 99% svih gledanja na Netflixu.
Serija broj jedan bila je prva sezona Noćnog agenta, koja je uspjela privući 812,1 milijun sati gledanja. Slijedila je druga sezona Ginny & Georgia (665,1 milijuna sati), a treća korejska drama The Glory (622,8 milijuna sati). Wednesday, koji je objavljen u studenom 2022., ipak je uspio prikupiti 507,7 milijuna sati gledanja tijekom prve polovice godine. Peto mjesto zauzeo je Queen Charlotte: A Bridgerton Story (503 milijuna sati).
TV emisije i ograničene serije zauzimaju prvih trinaest mjesta na popisu jer se njihovi sati gledanja broje u više epizoda. Najbolji film je The Mother, akcijski triler s Jennifer Lopez u glavnoj ulozi, na četrnaestom mjestu.
Netflix je pokrenuo svoju Top 10 stranicu u studenom 2021., navodeći svoje najpopularnije serije i filmove iz svakog tjedna. Tvrtka je nedavno promijenila način na koji izvješćuje o ovim brojkama koristeći formulu “gledanja” koja dijeli ukupne sate gledanja s vremenom izvođenja, ali izvješće o angažmanu rangira emisije prema ukupnom broju sati gledanja. Međutim, Netflix je dodao da se više od 60% njegovih naslova u izvješću objavljenom između siječnja i lipnja 2023. pojavilo na njegovim tjednim listama Top 10.
Neki elementi koje je istaknuo Netflix uključuju snagu serija i nastavaka filmova koji se vraćaju, popularnost novih serija, entuzijazam za neengleske priče (koje su činile 30% svih gledatelja) i potražnju za starijim naslovima koji su još uvijek privlačili milion pregleda u prvoj polovici 2023. Tvrtka također spominje trajnu privlačnost sadržaja nakon svog debija, kao što je All Quiet on the Western Front. Film o Drugom svjetskom ratu debitirao je u listopadu 2022. i generirao je 80 miliona sati pregledavanja između siječnja i lipnja.
Izvješće je dio nastojanja Netflixa da se pozabavi nedostatkom transparentnosti, za koji izvršni direktor Ted Sarandos priznaje da je stvorio “ozračje nepovjerenja tijekom vremena”.