izrazito kompetitivnom svijetu igara, gdje konzole imaju prevlast, PlayStation 5 se ističe kao simbol tehnološke moći. Što se vidi i prema broju prodanih jedinica, koje polako i sigurno dolaze do razine prethodnika – PlayStationa 4. A s vremenom bi ta brojka trebala biti i bolja.
Prema Finboldu, do listopada ove godine, prosječno se mjesečno proda 1.238.109 PlayStationa 5. Najviša mjesečna prodaja zabilježena je u ožujku, dosegnuvši 1.898.817 jedinica, dok je travanj imao najnižu mjesečnu prodaju od 1.221.162.
Ove mjesečne prosječne brojke u 2023. znače 285.718 jedinica tjedno ili 40.705 dnevno. A ako idemo još dalje, to je 1696 prodanih konzola svakih sat vremena! A sad je blagdansko doba, što znači da će prodaja biti još izraženija.
Tako nešto ne čudi i zato što je prije ove godine vladala nestašica konzola pa su one dostupne bile dvostruko skuplje nego što je situacija sad kad se “vrte” na oko 400 eura za digitalnu verziju. Kad su se cijene normalizirale, prodaja je eksplodirala.
Značajno je napomenuti i da se Sony strategijski usmjerio prema uvođenju novih mogućnosti za personalizaciju iskustava igrača. U tu svrhu, kompanija je predstavila različite boje za DualSense bežični kontroler i covere za konzolu.
U isto vrijeme, Sony je predstavio novu verziju – PS5 Slim. Zadržava iste specifikacije kao dosadašnja verzija, ali je upakirana u kompaktniji oblik. Dodatno, uključuje mogućnost priključenja Ultra HD Blu-ray Disc Drivea i 1TB SSD diska, što korisnicima nudi širinu.
A dogodine bi trebala izaći moćnija verzija, kao što je u slučaju PlayStationa 4 bila Pro verzija. To će dodatno spustiti cijene standardnih i slim verzija, što znači još prodanih jedinica. Stoga, Sony ima slatke brige, kako ponudom zadovoljiti potražnju…