Reddit uklanja mogućnost za neke korisnike da odustanu od personalizacije oglasa na osnovu njihove aktivnosti na platformi.
Najavljena u srijedu, zajedno sa nekoliko pristiglih ažuriranja njegovih podešavanja privatnosti, oglašavanja i lokacije, Reddit-ova šefica za privatnost, Jutta Williams, opravdala je promjenu rekavši da Reddit “zahtijeva veoma malo ličnih podataka” od svojih korisnika i da će omogućiti kompaniji da “Bolje predvidite koji oglas može biti najrelevantniji za vas.”
Wilijams tvrdi da velika većina korisnika Reddit-a “neće videti nikakve promjene u svojim oglasima”, a korisnici koji su prethodno isključili personalizaciju oglasa “neće dovesti do toga da vide više oglasa ili da dijele aktivnosti na platformi sa oglašivačima”.
Ažuriranja podešavanja oglašavanja platforme će se pojaviti u narednih nekoliko nedjelja.
Izuzeci su napravljeni za “odabrane zemlje”, iako tačni regioni nisu navedeni.
Evropske zemlje bi mogle biti izuzete od prinudne saglasnosti jer bi promjena vjerovatno dovela Reddit u direktan sukob sa pravilima EU GDPR, koja zahtijevaju od kompanija da dobiju izričitu dozvolu za prikupljanje ili obradu ličnih podataka za korišćenje u aktivnostima poput oglašavanja.
Meta je nedavno napravio slične izuzetke za evropske korisnike Facebooka i Instagrama ranije ove godine kako bi ga uskladio sa zakonima o privatnosti EU. Obratili smo se Redditu za pojašnjenje o tome koje će zemlje biti isključene i ažuriraćemo ovu priču ako dobijemo odgovor.
Reddit promjene će takođe dodati mogućnost korisnicima da vide manje oglasa iz određenih kategorija kao što su kockanje, alkohol, gubitak težine i izlasci.
Kompanija kaže da njen proces kombinovanja ručnog označavanja sa mašinskim učenjem za klasifikaciju oglasa u početku vjerovatno neće biti 100 odsto uspješan, ali očekuje da će se vremenom poboljšati.