Telegram se pridružuje popisu društvenih medija i aplikacija za razmjenu trenutnih poruka koje imaju značajku Stories. Iako je format uveo Snapchat još 2013., s vremenom je prešao u druge aplikacije zbog svoje goleme popularnosti. Ova značajka omogućuje korisnicima objavljivanje ažuriranja o svojim nedavnim aktivnostima, koje obično nestaju nakon 24 sata.
Izvršni direktor Telegrama Pavel Durov najavio je na svom kanalu da će Telegram Stories doći u aplikaciju početkom srpnja, dodajući da je značajka u “posljednjoj fazi testiranja. Očekuje se da će Telegram Stories ponuditi iskustvo slično drugim aplikacijama, međutim, ne bez nekih izmjena i pogodnosti tvrtke.
Prema Durovu , u početku nisu bili za uvođenje Priča jer je značajka “već posvuda.” Ali konačno to čine jer Priče čine više od polovice svih zahtjeva za značajkama koje Telegram prima.
Telegram Stories bit će prisutne na vrhu popisa za chat s proširivim korisničkim sučeljem dizajniranim da budu kompaktne kada se ne koriste. Moći ćete odabrati hoće li priča istjecati za 6, 12, 24 ili 48 sati te trajno prikazati priče na stranici vašeg profila.
Dok objavljujete priču, moći ćete snimati videozapise koristeći prednju i stražnju kameru svog telefona istovremeno, dodavati opise, dodavati emojije i označavati osobe. Govoreći o privatnosti, Telegram će vam dati opcije da odaberete hoće li vaše priče moći vidjeti svi, samo vaši kontakti, nekoliko odabranih kontakata ili neki bliski prijatelji.
Govoreći o konkurentima, Stories format već su usvojile brojne društvene aplikacije kao što su Instagram, Facebook, WhatsApp, Messenger i Tikok. Međutim, YouTube i LinkedIn koji su također pokušali ići s tokom nisu uspjeli s tom značajkom. Twitter je također pokrenuo vlastitu verziju priča pod nazivom Fleets , ali ju je ugasio tek nakon devet mjeseci .