Iz Google-a su nedavno naveli da će YouTube Shorts ubuduće dobiti sve veći prostor na platformi i čini se da su već sada poduzeti koraci na tom polju. Naime, Google je bez bilo kakve prethodne najave promijenio korisnički interfejs YouTube-a.
Najnovija promjena korisničkog interfejsa uključuje stavljanje YouTube Shorts-a u fokus platforme. Tako se sada Shorts pojavljuje na vrhu, tačnije na drugom mjestu po prioritetu, odmah nakon najnovijih video zapisa sa kanala na koje ste se pretplatili.
Ovakav interfejs Google je implementirao na sve verzije – desktop, Android i iOS.
YouTube Shorts ranije se pojavljivao samo na kartici preporuka i na posebnoj kartici Shorts, ali nova promjena znači da će Shorts biti sada i u Vašim preporukama, odmah nakon “klasičnih” video zapisa.
YouTube Shorts je zapravo koncept kojeg je YouTube kopirao od strane TikTok-a i spada u kategoriju kratkih vertikalnih video zapisa.
Dok je s jedne strane popularnost Shorts-a vremenom rasla, to se ne može reći za YouTube Stories, funkciju koju je YouTube kopirao od strane Instagrama i Snapchata. Takva nepopularnost YouTube Stories dovela je do toga da ih je YouTube odlučio ukinuti. Nedavno je objavljeno da će YouTube priče prestati da postoje od 26.06.2023. godine. Ova funkcija postepeno se ukida na platformi i sve priče koje će biti objavljene dana 26.06.2023. godine isteći će za sedam dana.
Baš tada su iz YouTube-a naveli da YouTube uklanja priče u korist YouTube Shorts-a i objava u Zajednici (Community). YouTube priče predstavljene su 2017. godine kao Reels, da bi nakon godinu dana bile rebrendirane u Stories. Nakon 6 godina, ova funkcija prestaje da postoji na YouTube-u.