in

TikTok je trenutno 11% vrjedniji od Facebooka

Otkako je u septembru 2016. godine TikTok predstavljen svjetskoj javnosti, na razne mobilne uređaje je preuzet više od tri milijarde puta. Koliko je ova aplikacija popularna najbolje govori podatak kako je u razdoblju od januara pa sve do maja 2021. godine TikTok bio najviše preuzimana aplikacija koja nije igra te prva aplikacija koja nije povezana s Facebookom, a koja je prešla granicu od tri milijarde preuzimanja.

Ovo je samo jedan od ukupno 35 zanimljivih podataka koje je o TikToku prikupila analitička tvrtka business2community. Uglavnom koriste kvartalne izvještaje (linkovi na izvore nalaze se na njihovoj stranici), ali ne iz istog perioda.

Druga je da TikTok prema podacima za četvrti kvartal 2021. godine na dnevnoj bazi ima milijardu aktivnih korisnika koji u prosjeku odvajaju 46 minuta svog vremena kako bi provjerili što ima novoga, ili kako bi objavili vlastiti sadržaj.

Treća zanimljivost je da korisnici na TikToku u prosjeku po aktivnoj sesiji provode 11 minuta što ga čini vrlo popularnim. Naime, prema istim podacima (Q12022) korisnici Facebooka i Instagrama osjetno se kraće zadržavaju u ovim aplikacijama, u Facebooku u prosjeku oko 4,82 minute, a u Instagramu oko 7 minuta i 37 sekundi.

TikTok otkako je ušao u bespuća Interneta svakim danom, unatoč brojnim negodovanjima diljem svijeta ima sve više korisnika i čini se kako se u skorijoj budućnosti to neće promijeniti. Jedna projekcija govori kako će u Velikoj Britaniji do 2025. godine ovu društvenu mrežu koristiti 15 miliona ljudi. To je ujedno i četvrta zanimljivost s popisa.

Peta je pak da korisnici dnevno TikTok na nekom od svojih uređaja TikTok otvore 19 puta u danu što je u usporedbi s Facebookom opet znatno više, naime, Facebook prema izvoru korisnici otvore samo osam puta u danu.