Društvena mreža Instagram redizajnirala je svoju aplikaciju, preciznije Reels, čime želi olakšati korisnicima uređivanje i objavljivanje ovog sadržaja.
Kreatori reelsa koji žele postati viralni i graditi svoju publiku na Instagramu moći će pregledati najbolje zvukove i hashtagove na onome što Meta naziva “destinacijom trendova”. Kartica je dostupna u kontrolnoj tabli, a korisnici će moći vidjeti koliko su puta drugi korisnici koristili pjesmu, dok će imati priliku da dodaju zvuk u svoj reel ili da ga sačuvaju za kasnije.
Ovo bi trebalo pomoći kreatorima da saznaju šta je popularno u Reelsu u određenom trenutku kako bi mogli iskoristiti trendove. Kreatorima na TikToku je prilično lako odrediti šta je u trendu tako da Instagram definitivno pravi važnu promjenu.
Reels je dobio editor novog izgleda koji je dostupan širom svijeta za uređaje s iOS-om i Androidom, a koji povezuje klipove, zvuk, stickere i tekst tu jedan moderniji ekran.
U međuvremenu Instagram nadograđuje stranicu Reels Insights kako bi kreatori dobili bolji uvid u performanse svojih klipova. Moći će vidjeti ukupno vrijeme i prosjek gledanja kako bi bolje razumjeli reakcije publike na svaki reel pored samog broja pregleda.
Također, Instagram proširuje monetizaciju poklona na više zemalja uključujući Australiju, Kanadu, Francusku, Meksiko, Novi Zeland i Veliku Britaniju. Kreatori će moći vidjeti ko im je poslao poklon kako bi se mogli zahvaliti svojim fanovima.