Kompanija LG jedna je od najpopularnijih tehnoloških kompanija na svijetu. Ovaj južnokorejski tehnološki gigant odlučio se na novi korak u svom poslovanju, a on se odnosi na novi imidž kompanije.
LG je predstavio novi logo kompanije. On ima ravniji izgled i svjetliju nijansu crvene boje koja je nazvana LG Active Red.
Slogan brenda Life’s Good s potpisom ubuduće će se više koristiti za brendiranje i pakovanje proizvoda, a sadrži i novi stil.
LG ide na “dinamičniji i mladalački” izgled u nadi da će ispratiti moderne trendove.
“Snažna, dosljedna strategija brenda omogućava nam da bolje kombinujemo naše vrijednosti i jedinstveni identitet, koji harmonično spaja inovativnost i toplinu. Implementirajući novu strategiju brenda, LG ima za cilj postati kultni brend koji nadilazi generacije i mjesta”, naveo je William Cho, izvršni direktor kompanije LG Electronics.
Pored toga, LG je odlučio dodati više izražaja svom prepoznatljivom logotipu koristeći neke ekspresije kao što je namigivanje, osmijeh itd.
LG-jev put krenuo je davne 1947. godine, kada ga je osnovao Koo In-Hwoi, kao Lak-Hui Chemical Industrial Corp. 1995. godine kompanije je promijenila naziv u današnji, svima poznati, “LG”, što znači Life’s Google (Život je lijep).
Kompanija globalno ima preko 30 kompanija u različitim oblastima, a njena elektronska divizija proizvodi razne vrste uređaja, od elektronskih i digitalnih kućnih uređaja preko televizora, pa do LCD, OLED ekrana i sigurnosnih uređaja.
LG je jedna od najvećih kompanija u Južnoj Koreji, a sjedište kompanije je u mjestu Yeouido-dong, Yeongdeungpo-gu, Seoul.
Prije nešto manje od dvije godine, nakon dužeg perioda lošeg poslovanja, LG je prestao s proizvodnjom pametnih telefona.