Zuckerberg je rekao da će se tim usredotočiti na stvaranje kreativnih alata, dok će dugotrajni cil biti stvaranje ‘AI persona koje ljudima mogu pomoći na različite načine’. Kompanija, doduše, mora odraditi hrpu posla prije dijeljenja tih ‘futurističkih’ iskustava s drugima, kaže Metin šef.
Meta se također igra sa filtrima koje podupire AI i formatima reklama na Instagramu, kao i ‘video i višerazinskim iskustvima’.
Prema izvještaju Axiosa, projekt će predvoditi bivši Appleov voditelj Ahmad Al-Dahle, a tim će odgovarati direktoru proizvoda Chrisu Coxu.
Premda je generativna umjetna inteligencija na internetu prisutna već dugo, tehnologija je postala popularna u javnosti dolaskom ChatGPT-a. Microsoft je umjetnu inteligenciju već ugradio u Bing i Edge, dok je Google usput predstavio jednako traljavog konkurenta pod imenom Bard. Drugi sustavi za pretragu poput You.com i Neeva također su najavili integraciju umjetne inteligencije, dok Facebookov rival Snapchat ima posebno treniranog chatbota za korisnike koji plaćaju pretplatu.
Metin ulazak u sferu umjetne inteligencije nije ništa šokantno. Zuckerbergova masivna investicija u metaverzum nije prošla po planu, a kompanija traži načine kako zaraditi dodatni novac. Meta je prošlog tjedna najavila program za pretplatu sličan onom na Muskovom Twitteru, no kao što je slučaj tamo, pretplate se još moraju dokazati kao učinkovita metoda zarade.