in

Zasloni Galaxy Z Fold 3 pucaju bez razloga nakon isteka garancije

Dok Samsung promovira Galaxy S23 seriju, recenzijama punih superlativa i reklamama zakupljenim u medijima, ponovno su na udaru kritika. Ovaj put, zbog Galaxy Z Fold 3 modela. Razlog je pucanje zaslona bez ikakvog razloga kod korisnika koji nisu nespretnjakovići, već izuzetno pažljivi tokom korištenja.

Zanimljivo je da se problem pojavio netom nakon isteka garancije. Jedino što korisnik može učiniti je popraviti uređaj o vlastitom trošku.Kada je jedan od vlasnika uređaja, a koji se suočio s iznenadnim puknutim zaslonom kontaktirao Samsung, tvrtka ih je uputila na UBreakiFix lanac elektroničkih servisa, koji može popraviti uređaj za 800 dolara. To je suludo jer je 73 posto originalne cijene telefona potrebno za popravak nečega što je možda ili ne mora biti krivnja vlasnika.

Sličan incident prijavio je korisnik Reddit foruma po imenu Snoo. Njegov Galaxy Z Fold 3 jednostavno je puknuo na unutarnjem ekranu ( u neposrednoj blizini šarke) gdje se telefon otvara i zatvara (u neposrednoj blizini šarke). I on se žalio da se problem pojavio nakon isteka garancije Također, niz drugih korisnika širom svijeta prijavljuje isti problem sa zaslonom Galaxy Z Fold 3. Međutim, Samsung šuti po ovom pitanju.

Ako oštećeni korisnici ne dobiju odgovor ili neko objašnjenje od Samsunga za dva ili tri dana, kontaktirat će odvjetnika i podnijeti kolektivne tužbe.

Korisnicima u drugim regijama svijeta, savjetuje se da otvore lokalnu Samsung.com web stanicu, kontaktiraju službu za podršku i zahtijevaju razgovor s bilo kojom više pozicioniranom osobom ( ne Chatbotom ili lokalnim agentom korisničke službe), što je moguće zahvaljujući posebnoj usluzi Samsung Care+, koju tvrtka pruža vlasnicima svojih sklopivih telefona.