in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Najavio Zuckerberg: NFT-ovi stižu na Instagram!

Meta

Šef kompanije donedavno poznate kao Facebook najavio je skorašnju integraciju kriptovaluta u popularnu aplikaciju za objavu videa i fotografija.

U nedavnom razgovoru na SXSW-u, Mark Zuckerberg je najavio da će njegova kompanija uskoro uvesti NFT-ove u Instagram. Iako direktor Mete nije pružio baš previše detalja, karakterizirao je integraciju non-fungible tokena u aplikaciju za dijeljenje fotografija i videa kao nešto što bi trebalo doći uskoro – čim tim razradi nekoliko tehničkih izazova.

“Radimo na tome da uskoro uvedemo NFT-ove u Instagram”, rekao je Zuckerberg u razgovoru sa Dymondom Johnom iz Shark Tanka.

“Ne mogu reći da će NFT-i doći danas, ali mogu najaviti da će Instagram dozvoliti uvođenje NFT-ova i s vremenom dozvoliti njihov minting (objava tokena na blockchainu i omogućenje njegove prodaje) unutar aplikacije”.

Glavni čovjek Instagrama Adam Mosseri u decembru je najavio da kompanija ‘aktivno istražuje’ NFT-ove s ciljem donošenja tehnologije široj publici. Instagramov interes u NFT samo je dio Metine šire vizije unosnog međusobno povezanog virtualnog svijeta punog digitalnih dobara.

“Nadam se da će se oblačenje vašeg avatara u metaverzumu moći mintati kao NFT te da ćete ju moći nositi na različitim mjestima”, rekao je Zuckerberg.

Dok kompanijini planovi za NFT nisu neko preveliko iznenađenje, integracija u Instagram mogla bi biti neugodno iznenađenje za kreatore koji baš ne vole cijeli koncept NFT-a, kao ni njihove besmislene i pohlepne korijene, piše TechCrunch.

Twitter je premijskim korisnicma dozvolio profilne slike koje koriste NFT-ove. Riječ je o integraciji koja ima kratkosežnije ambicije nego Meta. Uzmemo li u obzir opsjednutost Jacka Dorseyja s kriptovalutama, svijet NFT-a pronašao je ‘prirodnije’ okružje na Twitteru.

Također vrijedi uzeti u obzir Metinu vrlo sumnjivu povijest proizvoda plasiranih u kriptosvemir. Kompanija se suočava sa masivnim otporom centralnih banaka i regulatora te je već bila prisiljena reducirati planove za kriptovalutu prije nego što dosegnu potencijal koji je kompanija reklamirala tokom dvosatne video najave centrirane oko promjene imena i pokušaja zarade na kriptovalutama.