in

YouTube testira novi dizajn: Uskoro bez brojača za “dislike”?

Brojač dislajkova za video sadržaje

Moguće je da na YouTubeu uskoro više nećemo viđati brojač dislajkova za video sadržaje.

Iz YouTubea je najavljeno kako su u tijeku testiranja nekoliko novih dizajnova koji javno ne prikazuju brojač negativnih reakcija gledatelja, odnosno broj tzv. dislajkova. Time se traži rješenje za kreatore koji su postali meta dislike kampanja – namjernih inicijativa da se neke YouTubere zatrpa negativnim reakcijama.

Ovo testiranje neće obuhvatiti sve korisnike YouTubea, navodi Hcl.hr, i još nije odlučeno hoće li eksperiment rezultirati trajnom promjenom za sve. Valja napomenuti da kreatori već mogu ukloniti prikaz lajkova i dislajkova na svoj video, ali isključivo u paru – tj. ako žele sakriti broj negativnih reakcija, sakrit će i one pozitivne.

Ovakav pristup bio bi nešto drugačiji – korisnicima se ne bi oduzela mogućnost dijeljenja dislajka, ali se ne bi prikazivao broj negativnih reakcija, nego samo broj pozitivnih. Kreatori videa bi pak i dalje mogli vidjeti broj negativnih reakcija.

Tipka dislike na YouTubeu inače je među najjačim “alatima” za povratne informacije kod najava igara. Kroz broj dislajkova moguće je brzo iščitati kakve su reakcije publike na igru. Jedan od najpoznatijih primjera toga bio je prvi trailer za Call of Duty: Infinite Warfare, koji je prikupio skoro četiri miliona negativnih reakcija na YouTubeu. Godinu dana kasnije, Activision je CoD: WWII promovirao kao igru koja je totalno oprečna onoj koju su milioni igrača ocijenili negativno.

U slučaju Battlefield serijala, najavni trailer za Battlefield 1 imao je svega 45 hiljada negativnih ocjena, a da publici nešto ne štima s Battlefieldom 5 vidjelo se na više od pola miliona dislajkova.