in

Quake II izgleda fenomenalno sa raytracing tehnologijom

Od kada je Nvidia predstavila novu seriju grafičkih sa revolucionarnim načinom kalkulisanja osvjetljenja u igrama, čitav svijet je ušao u debatu koliko je to zaista veliki korak ili nije, i da li je vrijedno tolikog novca za nove kartice.

Ono što je trenutno problem je što veoma malo savremenih igara zapravo ima i podržava ovu tehnologiju, i tek je prije par mjeseci Battlefield V bila prva igra gdje ste ovo mogli da aktivirate, i rezultati, bar što se tiče performansi, su bili poprilično razočaravajući, jer je frejmrejt opadao i po 50 i više procenata.

Ipak, neko se ovih dana dosjetio i uradio jednu sjajnu stvar, umjesto da čekamo i vidimo najsavremenije naslove kako se ponašaju sa rejtrejsingom, zašto ne bi pogledali neke od najstarijih 3D fps igara?

Grupa modera je učinila Quake II, kako kažu, prvom igru koja ima potpuni raytracing i kalkulisanje dinamičnog osvjetljenja u realnom vremenu, “na isti način kako se to radi u filmskoj industriji”.

Njihov cilj sa ovim modom je bio da služi kao alat za benchmark vlasnicima grafičkih sa raytracing tehnologijom.

Kako sve to izgleda, možete vidjeti ispod, a podsjećamo vas da je u pitanju igra iz 1997. godine.

Sam demo se zove Q2VKPT, i možete ga pronaći na ovom linku, gdje također možete pročitati više o projektu od samih autora. Naravno, potrebno je da posedjujete Quake II. (play.co.rs)