in

Zbog battle royale igara porasla prodaja vrhunskih gejming kompjutera

Analitička tvrtka za industriju videoigara DFC Intelligence objavila je izvještaj u kojem navodi kako igrači u posljednjih nekoliko godina sve više troše na hardvere, ne samo na konzole već i na vrhunske kompjutere.

“Posljednjih nekoliko godina, DFC Intelligence prati potrošnju igrača na PC hardvere. Potrošnja se odnosi na vrhunske kompjutere namijenjene uglavnom za igranje videoigara. Razgovarali smo o usponu žanrova kao što su Battle Royale s Fortnite i Player’s Unknown Battleground igrama. Te igre potiču potrošače da troše novac na skupi hardver za igranje tih igara. Najnoviji izvještaji DFC-a procjenjuju da je potrošnja na vrhunske hardvere porasla 40 posto u 2017. godini na 40 milijardi dolara. Tokom sljedećih pet godina procjenjuje se da će ova potrošnja doseći 75 milijardi dolara.”

Osim kod kompjutera, postoji i značajan rast prodaje dodataka poput headsetova. Na primjer, dionice proizvođača headsetova Turtle Beacha sada iznose 16 dolara što je znatno više od dva dolara u martu ove godine. Tvrtka tvrdi kako je njezin rast prodaje uglavnom potaknut od strane igre Fortnite.

“Ovaj rast predstavlja novu generaciju igrača koja prepoznaje kvalitetu koju hardver može pružiti. Potrošači koji su bili mala djeca u ranim devedesetima sada imaju oko 30 godina i spremni su potrošiti novac. Sve to u kombinaciji s tržištima u nastajanju širom svijeta i globalnim potrošačima igara kojih sada ima više od 2 milijarde.”