Nadolazeća Xboxova ekskluziva Redfall u zadnje vrijeme uspijeva izazvati samo frustracije kod igrača koji iščekuju njezin izlazak.
Prvo je proteklog vikenda IGN objavio prikaz gameplaya kojega su mnogi nazvali najdosadnijim mogućim načinom prezentiranja igre. Video je na YouTubeu tako skupio samo 1,6 tisuća lajkova i 21 tisuću negativnih reakcija. Iako je za to u načelu kriv IGN, mnogi se čude kako je moguće da je Xbox dopustio objavljivanje tog videa u trenutku kad se muče u pronalasku pravog načina za marketing te igre. U više je navrata postalo jasno da fanovi igara Arkane Studiosa nisu oduševljeni njihovom multiplayer pucačinom pa su iz Xboxa morali velikim slovima naglašavati da se igra može igrati i samostalno. Samo ne bez spajanja na službene servere.
Nakon toga stigla je vijest da će Redfall koristiti antipiratsku zaštitu Denuvo, što je zabrinulo PC igrače. Poznato je da Denuvo često ima negativan utjecaj na performanse igre neovisno o hardveru; a poznato je isto tako da su PC portovi igara trenutno grozni.
Danas pak stiže hladan tuš za vlasnike Xbox Series konzola. Iz Arkanea su poručili kako Redfall po izlasku neće imati izvedbu u 60 sličica po sekundi ni na Xbox Series X ni na Series S konzolama. Tek će naknadno, nekad u budućnosti, biti dodan Performance Mode koji će omogućiti igranje u 60 fps-a. Bolje i to nego odgoda?
Do trenutka kad se to dogodi, Redfall će na Xbox Series X konzolama ići u 30 fps-a na 4K rezoluciji, dok će Series S igru pokretati u 30 fps-a na 1440p rezoluciji.
Reakcije igrača na ovu vijest nisu nimalo pozitivne, što je i razumljivo. Iako je Redfall ekskluzivan za aktualnu generaciju Xboxa, svejedno ne izgleda kao grafički spektakl niti se temelji na najnovijoj generaciji Unreal Enginea.