in

GPT AI već je ušao u gaming, prvi rezultat je impresivan

Kad je Ubisoft najavio kako će dio razgovora u njihovim igrama biti pisan pomoću umjetne inteligencije, reakcija igrača nije bila pozitivna. Međutim, primjena umjetne inteligencije za naraciju doista otvara neke do sada neviđene mogućnosti u gamingu, a dobar primjer za to je Inworld modifikacija za Mount & Blade 2: Bannerlord.

Ukratko, ova modifikacija vodi računa o priči i likovima na kompleksniji način od većine igara. Modifikacija prije svega igračima omogućuje da samostalno komuniciraju s virtualnim likovima bez da su im rečenice unaprijed servirane. U prijevodu, možete sami natipkati pitanje ili izjavu i lik će reagirati na to unikatnim odgovorom generiranim od strane umjetne inteligencije.

Sve dok likove ispitujete stvari u okviru priče i svijeta u kojemu se nalaze, njihovi odgovori trebali bi biti realistični i uvjerljivi. Likovi tako pamte što ste vi rekli i učinili tokom igranja, svjesni su gdje se nalaze, koji im je položaj u društvu, kako ste obučeni, kako su oni odjeveni, znaju najnovije glasine, itd.

Sva vaša pitanja i izjave obrađuje umjetna inteligencija (popularni GPT), koja potom stvara odgovor. To znači da se sav uneseni tekst šalje na Inworld servere te se povratno u igru šalje odgovor. Ako ste ikad komunicirali s GPT chat botovima, onda znate da taj odgovor nije dostupan iste sekunde, ali zato može biti nepredvidiv te interesantan.

Naravno da različita ograničenja postoje. Najveće je ono što Inworld modifikacijom ništa ne postižete u pogledu gameplaya – tu je samo kao interesantan dodatak igri, bez utjecaja na način kako igrate. Iako likove možete svašta ispitivati i dobiti svakakve odgovore, u konačnici je to samo čavrljanje bez konkretnog učinka. Međutim, i kao takvo pokazuje veliki potencijal za određene vrste igara.