in

Grafički potencijal Unity Enginea potpuno se ispoljio u igri Book of the Dead

Kreatori „Adama“, nagrađivanog kratkog filma stvorenog u Unity Engineu i rendiranom u stvarnom vremenu, najavili su interaktivnu priču iz prvog lica koja prikazuje sposobnosti Unity 2018.

Unity Demo Team želio je prikazati i testirati grafičku kvalitetu ostvarivu uz Unity iz 2016. godine stoga je tada kreirao dva kratka filma – „Adam“, dobitnika Webby nagrade, i „The Blacksmith“, inspiriranog starom nordijskom mitologijom – u Unity Engineu te ih je rendirao u stvarnome vremenu. Sada, isti tim nastoji pokazati sposobnosti Unityja 2018 kroz interaktivnu priču iz prvog lica zvanu Book of the Dead.

Book of the Dead demonstrira što sve možemo postići koristeći novi Scriptable Render Pipeline Unityja 2018, koji omogućava poboljšanu prilagodljivost Unityove arhitekture renderinga pružajući veću kontrolu developerima. Nadalje, sav prirodan okoliš prikazan u demo verziji jesu fotogrametrijski skenirani objekti i teksture iz stvarnoga svijeta. Treba naglasiti da je većinu istih producirao Quixel Megascans, najveći svjetski online resurs za skeniranje.

Okruženje igre izgrađeno je na način koji omogućuje igraču da se kreće i istražuje, a za razliku od tradicionalne kamera videoigara u prvome licu sprava za snimanje kod Book of the Deada dizajnirana je tako da ima filmski ugođaj s inertnošću i težinom. Visina, brzina i drmanje reflektiraju emotivno stanje protagonista i mijenjaju se dok igrač napreduje kroz priču.