in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Minecraft bilježi bilion YouTube pregleda, ali postoji još jedna zanimljivost

Novi rekord

Minecraft je najprodavanija igra na svijetu, sa gotovo 250 miliona prodatih kopija. Uprkos tome što se radi o velikom broju prodatih kopija igre, to nije ni blizu broja video pregleda koje je Minecraft sakupio na platformi tokom godina.

Kako je sam YouTube objavio, Minecraft je sada prešao bilion (američki trilion) pregleda videa na YouTubeu. Tokom objave, YouTube je otkrio: “Ove godine, Minecraft YouTube je ostvario skoro nezamisliv rekord: video snimci u vezi sa igrom su pregledani više od bilion puta”.

Sa platforme, dodatno pojašnjavaju da “ako bi svaki od tih bilion pregleda trajao samo jednu sekundu, to bi ukupno iznosilo preko 30.000 godina. Ako bi svaki pregled predstavljao Minecraft blok veličine 30 kvadratnih centimetara, mogli biste da napravite gomilu koja se proteže od Zemlje do sunca i nazad, i opet bi preostalo 11 kilometara. Toliko je veliki bilion pregleda”.

Ono što je ipak zanimljivo, jeste da najviše pregledani Minecraft YouTube video klipovi uopšte nisu kreirani u Minecraftu, prenosi KitGuru.

Tu je video iz 2018. godine, koji je privukao preko 127 miliona pregleda, a prikazuje “Čiča-Glišu” u avanturi kroz Minecraft svijet. Tu su i drugi klipovi sa kombinacijom svijeta uživo u Minecraftu, i Minecraft elemenata u pravom svijetu, koji takođe imaju veliki broj pregleda.

Pored toga, YouTube je objavio web lokaciju koja prikazuje različite Minecraft trendove na video platformi – od trenutno najgledanijeg tipa Minecraft sadržaja i režima igre, do 50 najboljih video snimaka i kreatora sadržaja za svaku godinu od 2010.

Kako pokazuju podaci, Minecraft zajednici je bilo potrebno oko osam godina da generiše 500 milijardi pregleda, ali svega nešto više od dve godine da bi se to udvostručilo i dostiglo jedan bilion.

Minecraft nastavlja da pronalazi put ka vrhu YouTube trendova, uprkos tome što je igra stara više od jedne decenije. To je dokaz truda koji Mojang ulaže u igru, ali je i pokazatelj postojanja miliona fanova širom svijeta koji koriste i kreiraju sadržaj u igri.