Postavka za sljedeću BioShock igru je navodno otkrivena. Pojedinosti o četvrtoj igri BioShock iznio je novinar Colin Moriarty u videu Sacred Symbolsa u petak.
Prema Moriartyju, radnja BioShock 4 odvijat će se tokom 1960-ih u izmišljenom antarktičkom gradu.
Narativno, igra će biti povezana s prethodnim BioShock igrama, tvrdi novinar, a developer Cloud Chamber cilja na izdanje 2022.
“Radi se u antarktičkom gradu iz 1960-ih po imenu Borealis”, rekao je Moriarty i dodao:
“Igra je kodnog naziva ‘Parkside’… Rečeno mi je da razvojni tim ima nevjerovatnu slobodu da to ispravi. Igra je vrlo tajnovita i naizgled potpuno zaključana.”
Izdavač 2K objavio je u decembru 2019. godine da je započeo rad na novom unosu u BioShock franšizi i da će novi projekt biti u razvoju “sljedećih nekoliko godina”.
Jonathan Pelling, koji je bio dizajner na originalnom BioShocku, kao i kreativni direktor tima 2K Australia, direktor je dizajna za novi BioShock. Kreativni direktor igre je Hoagy de la Plante, koji je bio uključen u originalni BioShock u više disciplina, uključujući dizajn razina, umjetnost okruženja i programiranje.
Scott Sinclair, umjetnički direktor originalnog BioShocka i BioShock Infinitea, također radi na BioShocku 4. Originalni direktor BioShocka, Ken Levine, neće biti uključen u novi projekt. Smatra se da trenutno radi na “imerzivnoj naučno-fantastičnoj igri s RPG elementima” na Ghost Story Gamesu.
Dok su se prve dvije igre u nizu odvijale u podvodnom gradu Rapture, a treća u plutajućem gradu Columbia, oglas za posao uočen u avgustu 2020. sugerirao je da će se BioShock 4 odvijati u “novom i fantastičnom svijetu”.