in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Potvrđeno: Prerada Dead Spacea neće imati mikrotransakcije, a ni učitavanja

Brojne izmjene

Horor serijal Dead Space pružao je primarno single-player iskustva sve do svog trećeg dijela. Tada je Electronic Arts uz kooperativnu kampanju odlučio u cijelu priču ubaciti mikrotransakcije i to nije dobro sjelo fanovima.

U Electronic Artsu to dobro znaju pa su prilikom najave da će preraditi prvi Dead Space bili iznimno transparentni: mikrotransakcija neće biti. Ni po izlasku igre ni naknadno.

Doduše, neke stvari iz nastavaka Dead Spacea iskoristit će se u preradi originala. Kontroliranje lika u zero gravity sekcijama igre tako će primjerice biti sličnije mehanici iz Dead Spacea 2 nego u originalu.

S obzirom na to da se igra razvija za aktualni hardver PC, PlayStation 5 i Xbox Series platformi, to otvara priliku da se neke stvari izvedu drugačije. Konkretno, prerada će biti dizajnirana tako da nema dužih pauza ili tranzicija tokom igranja, odnosno formata levela kao u originalu.

“Želimo da igrači budu još dublje uronjeni u interaktivno iskustvo, od samog početka pa do kraja igre. Ne želimo da ih išta prekida, ne želimo nikakve rezove. To znači da neće biti učitavanja. Možete neprekidno igrati od glavnog menija do odjave“,  poručili su iz EA Motivea za IGN.

Osim grafičke nadogradnje, za preradu je obećan i veći fokus na zvuk, objašnjava Hcl.hr.

Trodimenzionalnost zvuka također bi trebala pomoći dočaravanju ugođaja:

“3D audio dodat će igraču razumijevanje odakle zvuk dolazi, širit će se kroz hodnike, ventilaciju iznad vas… To su stvari koje ćemo moći unaprijediti da bismo poboljšali ugođaj igre“, dodali su developeri.