in ,

LOLLOL LOVELOVE TUGYTUGY WOWWOW

Novi detalji: Horizon Forbidden West imat će penjanje kao u Assassin’s Creed igrama

Novosti

Stigli su nam novi detalji o novoj igri iz Sonyjevog serijala Horizon. Saznali smo da će sistem penjanja u igri biti slobodniji nego prije.

Nedavno smo vidjeli demonstraciju gameplaya iz Horizon Forbidden Westa, no tvorci te igre ističu da nismo vidjeli se novosti koje su nam pripremili. Na primjer, vidjeli smo sistem penjanja, ali niko nije primijetio da je značajno drugačiji od onoga u Horizon Zero Dawnu. Aloy se penje brže i njezin Focus označava joj gdje se može popeti. Međutim, sama igra imat će slobodan sistem penjanja po okolišu, slično kao u zadnjim igrama iz serijala Assassin’s Creed, objašnjava Hcl.hr.

To znači da će se Aloy kontinuirano penjati po okolišu dok igrač drži tipku za smjer kretanja, tj. penjanja. U prošloj je igri penjanje funkcioniralo tako da se Aloy hvatala za istaknute dijelove okoline, skačući do njih. Doduše, ne očekujte “parkour” u stilu Assassin’s Creeda jer u Horizon Forbidden Westu neće biti skakanja po krovovima. Kad god dođete u neko naselje, nema skakanja, pentranja ni borbe. No, izvan naselja možete se popeti bilo gdje. Ili tako barem kažu developeri igre.

Developeri također otkrivaju kako je mapa Forbidden Westa mrvicu veća od svijeta Zero Dawna, ali da im to nije bio cilj. Umjesto same prostranosti teritorija, ciljali su da ga napune s više različitih bioma i sadržaja, tj. mikro-priča kako ih zovu. To nas podsjeća na događaje kao u RDR 2 i AC: Valhalli.

Značajan dio svijeta bit će i onaj podvodni, a tu još nismo vidjeli pravi gameplay. Iz Guerrilla Gamesa navode kako će borba protiv neprijatelja u vodi biti vezana za nadmudrivanje, tj. da će se izvoditi kao “igra mačke i miša”. Aloy će se od većih protivnika morati skrivati, te će za kretanje u podmorju koristiti struje da bi brže pobjegla od predatora.

Kao što smo mogli vidjeti u demonstraciji, borba protiv ljudskih protivnika poprimit će prakse borbe s robotima. Sada će i ljudski neprijatelji imati štitove koje će prvo trebati ukloniti da bi isti postali ranjiviji, a te dijelove oklopa moći ćemo analizirati uz pomoć Focusa (postat će drugačije boje).

Sudeći po informacijama iz jednog intervjua s Guerrila Gamesom, Horizon Forbidden West imat će mod za izvođenje u 60 sličica po sekundi. Nije to još 100% potvrđena informacija – moguće je da se nešto izgubilo u prijevodu, ali je jako izgledno. U bilo kojem slučaju – ono što smo vidjeli prošle sedmice išlo je u 30 fps-a.

Jučer su iz Sonyja također rekli da je Horizon Forbidden West i dalje u planu za jesen 2021. godine, ali da ništa još nije 100% sigurno pa je lako moguće da ga prebace i za početak sljedeće godine.