in

Ubisoft silno želi da im se igre razlikuju jedna od druge

Više ljudi dobit će više autonomije u upravljanju franšizama

Fijasko Ghost Recon Breakpointa možda je najbolja stvar koja se Ubisoftu desila u posljednjih nekoliko godina. Barem iz perspektive nekoga ko cijeni njihove franšize. U Ubisoftu sada su voljni saslušati ideje svakog zaposlenika u namjeri da im igre budu što originalnije i drugačije. Sada se ipak saznaje da će Ubisoftovim franšizama upravljati više ljudi.

Naime, sve Ubisoftove franšize do sada su bile pod utjecajem uredničkog tima iz Pariza – tima koji nije proizvodio te igre nego je savjetovao proizvođače igara kakvu priču igrači žele, na šta trebaju ciljati u smislu gameplaya i slično.

Ukratko, takav sistematski pristup odveo je Ubisoftove igre do toga da su sve bile rađene na isti kalup. Far Cry, Assassin’s Creed, Watch Dogs, Ghost Recon – sve te igre imaju međusobno dijeljene sustave i zbog toga često djeluju kao da su dio iste cjeline.

Uglavnom, spomenuti tim bit će restrukturiran i proširen. Više različitih ljudi dobit će više autonomije u upravljanju franšizama, sve u cilju da se igre iz Ubisoftove produkcije ističu same po sebi te da ne budu slične jedna drugoj.

Ovaj potez samo je jedan u nizu onih koje u Ubisoftu planiraju povući kako bi se oporavili od loših prodajnih rezultata u 2019. godini. U tu svrhu odgođene su im brojne igre poput Gods & Monsters, Watch Dogs Legion, Rainbow Six Quarantine, Skull & Bones…