in

Rušilački Teardown – sve se ruši i razbija

Developer Dennis Gustafsson koji je nedavno demonstrirao moć voxela u simulaciji destrukcije okoliša počeo je s konkretnim radom na igri zvanoj Teardown. Otlrio je i temeljnu ideju iza gameplaya.

S obzirom na to da se radi o igri u kojoj se može uništiti doslovno sve, premisa je ta da se odrađuje pljačka uz pomoć čekića. Izazov je u tome što razbijanje mora biti brzo i precizno, jer nakon što pokupite jedan predmet, do sljedećega morate doći u idućih 60 sekundi. Takvo što je fizički nemoguće ostvariti, sa standardnim položajem stvari u levelu. Cilj je stoga napraviti prečace rušeći objekte prije nego započnete samu krađu.

Većina prečaca pravi se rušenjem, ali bit će moguće na mapu postaviti i neke manje stvari, kao naprimjer daske ili žice. Developer kaže kako s ovakvim pristupom nema jednog ispravnog rješenja za pljačku nego je sve ostavljeno igraču na eksperimentiranje.