U nedavnom izvješću koje je objavio Newzoo, navodi se da bi, da je Microsoft prije kupio Activision Blizzard, udružene snage spomenutih tvrtki gurnule Microsoft Gaming prihod od softvera za igre iznad Sonyjevog. To bi tehnički stavilo Xbox iznad PlayStationa na gaming ljestvicama po prvi put u godinama – ako ne i ikada.
Izvan te projekcije, Microsoft je došao na četvrto mjesto u prvoj polovici 2023. godine, iza uvijek dominantnih Tencenta, Sonyja, a zatim Applea, koji je zauzeo treće mjesto. Tada je Activision Blizzard zauzimao sedmo mjesto, ali da se važna akvizicija dogodila prošle godine, na primjer, tada bi Microsoft Gaming bio na drugom mjestu, nadmašujući Sony i PlayStation brand.
U naknadnom izvješću napisanom u Windows Centralu , tvrdilo se da će ovo biti prvi put u povijesti da će Microsoft nadmašiti Sony u igricama. To bi sjevernoameričku organizaciju stavilo iza kineskog Tencenta, ali budimo iskreni, nitko neće u skorije vrijeme pobijediti tu tvrtku .
Tencent je monumentalna organizacija sa zapanjujućim brojem robnih marki i ulaganja pod sobom, koja se može pohvaliti vlasništvom nad nekim legendarnim brendovima poput Riot Gamesa. Također ima veliko uporište u prostoru mobilnog igranja, koje je najvrjednije tržište igara na planeti, koje čini oko 49% svih prihoda od igara.
Prema izvješću NewZoo-a , Tencent je zaradio nevjerojatnih 15,4 milijarde dolara prihoda od igara u prvoj polovici 2023. Sony (zajedno s PlayStationom) je imao oko 8,08 milijardi dolara, a Microsoft nešto više od 6 milijardi dolara.
Bit svega je da, s povećanjem prihoda Activision Blizzarda i Microsoftovih igara, to znači da bi u prvoj polovici 2024. Microsoft Gaming mogao premašio 10,4 milijarde dolara, kao što Newzoo prikazuje na grafikonu. To znači da bi “team green” bez napora dominirao nad Sonyem i Playstationom.
Može li ovo biti početak promjene paradigme u industriji igara? Hoće li podaci za sljedeću godinu pokazati točno ono što je Newzoo prikazao u ovom izvješću?