in

WhatsApp postaje platforma za naručivanje hrane?

Meta je najavila neke nove značajke za poslovne korisnike svoje platforme za razmjenu poruka WhatsApp. U nadolazećim tjednima WhatsApp Business, koji ima više od 200 milijuna korisnika, dobit će novu značajku pod nazivom Flows, omogućujući tvrtkama da ponude više iskustava unutar aplikacije.

Tvrtke će moći izraditi prilagodljive obrasce i bogate izbornike unutar aplikacije koristeći Flows. Na primjer, korisnici mogu odabrati svoje željeno sjedalo dok rezerviraju autobusnu kartu ili naručiti obroke bez napuštanja chata jednostavnim ispunjavanjem obrasca koji je izradila tvrtka.

Značajka Flows počet će se uvoditi globalno u nadolazećim tjednima, rekla je tvrtka u postu na blogu . Nadalje, WhatsApp je korisnicima u Indiji omogućio slanje plaćanja tvrtkama koristeći uslugu po vlastitom izboru. Dok WhatsApp nudi vlastitu UPI opciju plaćanja, korisnici će moći odabrati UPI aplikacije trećih strana, debitne kartice i kreditne kartice kako bi dovršili plaćanje za artikle dodane u njihovu košaricu.

 

Osim toga, tehnološki div najavio je da će proširiti program provjere Meta Verified na tvrtke na WhatsAppu, Instagramu i Facebooku. Uz potvrđenu značku, tvrtke će dobiti pogodnosti kao što su poboljšana podrška za račun i zaštita od lažnog predstavljanja.

Kompanija je rekla da će započeti testiranje Meta Verifieda s tvrtkama na Facebooku i Instagramu u odabranim zemljama u nadolazećim tjednima. Za WhatsApp, Meta Verified omogućit će tvrtkama stvaranje prilagođene WhatsApp stranice koja se može otkriti putem web pretraživanja i podrške za više uređaja, omogućujući zaposlenicima interakciju s klijentima.