in

Aplikacija (platforma) Post stigla na iOS

Među mnoštvom platformi koje donose koncept sličan Twitteru je i platforma koja nosi naziv Post. Prošle je sedmice ova aplikacija konačno stigla na iOS. Označena kao revolucionarna platforma za konzumaciju vijesti na društvenim mrežama, aplikacija Post ima za cilj redefinirati način na koji ljudi dobivaju vijesti na webu.

Post nudi tri različita feeda: praćenje, istraživanje i vijesti, pri čemu je potonje glavnina aplikacije. Unutar ove kartice korisnici mogu pristupiti nizu članaka koji su kreirani od strane vjerodostojnih i cijenjenih izdavačkih partnera Post-a, uključujući renomirane novinske kuće kao što su Reuters, Los Angeles Times, Wired, Yahoo Finance, Fortune, Insider i NBC News itd.

Dok su naslovi i početni dio članka dostupni svima, čitatelji će koristeći bodove moći otključati sadržaj cijelog članka.

Bitno je napomenuti da ovi članci nisu plaćeni sadržaj sa web stranica novinskih kuća i u većini slučajeva čitatelji ih mogu besplatno čitati na njihovim portalima. Međutim, za one koji traže praktično čitanje u aplikaciji bez oglasa, opcija plaćanja ne bi trebala predstavljati problem.

Trenutno izdavači primaju 100% prihoda ostvarenog od plaćanja korisnika Post-a, iako bi se to moglo promijeniti u budućnosti, kako bi Post bio profitabilan. Broj bodova potrebnih za čitanje čitavog članka varira ovisno o izdavaču. Najpristupačnija transakcija je 4,29 dolara, za koju cifru dobijete 300 bodova. Maksimalna cijena za jedan članak je oko 40 centi, no u većini slučajeva je to dosta manje. Korisnici također imaju mogućnost da daju napojnicu izdavačima ili kreatorima sadržaja kao zahvalnost za njihov rad.

Post je za 8 mjeseci skupio gotovo 500.000 korisnika, a svakim danom ta baza se proširuje.