in

Ubisoft spreman unaprijediti igre pomoću umjetne inteligencije

Sve veći broj NPC-jeva u igrama stvara izazov za pisce koji moraju razviti velik broj linija dijaloga, a kako bi se izbjegao osjećaj dosade i ponavljanja. U tom smislu, Ubisoft predstavlja Ghostwriter AI, novi interni alat koji se oslanja na lingvistički model umjetne inteligencije, čija je svrha olakšati pisanje dijaloga. Konkretno, AI se fokusira na pisanje dijaloga između NPC-jeva.

Ghostwriter olakšava proces pisanja dijaloga tako što pisci prvo određuju smjernice, a zatim alat razvija alternative dijaloga u skladu s tim smjernicama. Alat može generirati mnogo varijacija na temu, a te varijacije se kasnije mogu prilagoditi i uređivati. Na taj način, Ghostwriter bi trebao smanjiti vrijeme koje scenaristi troše na manje važne zadatke kao što su pisanje dijaloga sporednih likova te im omogućiti više vremena i fokusa za razvoj priče i dijaloga važnih likova.

Iako zvuči obećavajuće u teoriji, prve reakcije igrača ukazuju na podijeljena mišljenja o ovoj ideji. Neki smatraju da su dijalozi i priče u Ubisoftovim igrama već dosadni i bez mašte te da će korištenje AI alata samo pogoršati situaciju, stvarajući dijaloge koji su još manje prirodni nego prije. Drugi su nezadovoljni činjenicom da se Ubisoft hvali korištenjem umjetne inteligencije za generiranje priča za svoje igre, umjesto da angažiraju stvarne pisce, što bi bilo razumnije i isplativije.

Ubisoft nije sam u korištenju AI alata za razvoj igara. Roblox je također najavio alate za umjetnu inteligenciju, uključujući generator materijala i funkciju pomoći pri kodiranju, na Game Developer’s Conference, s ciljem olakšavanja procesa izrade igara za programere Robloxa. Squanch Games je također iskoristio Midjourney za dekoriranje seta u igri High on Life.