in

Kina će uskoro imati više PC igrača nego što će SAD imati stanovnika

Situacija s videoigrama u Kini dosta je kompleksna i slojevita. Sve do prije četiri godine ondje je bila zabranjena prodaja konzola, a tek se sada spominje mogućnost da Kina dobije Nintendove uređaje za igranje. Igrači su u Kini stoga uglavnom okrenuti prema igranju na PC-u i mobilnim uređajima, iako im je dosta toga ograničeno – što smiju igrati, što igre smiju sadržavati, itd.

Cenzura je česta pojava u igrama na kineskom tržištu, no to ga nipošto ne sputava. Štaviše, prema predviđanjima analitičara firme Niko Partners, to će tržište do 2023. nastaviti sa strelovitim rastom i po zaradi i po broju novih igrača. Predviđa se tako da će do tada u Kini igre na PC-u igrati 354 miliona igrača, a to je populacija veća od ukupnog stanovništva Sjedinjenih Američkih Država.

Dva su faktora koja bi trebala utjecati na to. Esports scena iznimno je popularna u Kini gdje trenutno ostvaruje 41,4 posto ukupne zarade za PC gaming, a predviđa se da će u iduće četiri godine taj postotak premašiti 60 posto ukupne zarade. Drugi faktor, vezan uz esports takmičenja, jesu internet kafići/igraonice kojih u Kini ima više od 138 hiljade. Upravo ti objekti omogućavaju proizvođačima igara da dođu do publike koja nema nužno svoje uređaje za igranje. (hcl.hr)