in

Pillars of Eternity 2: Deadfire postat će igra na poteze

Pillars of Eternity 2: Deadfire možda je pokupio dobre ocjene, ali je podbacio s prodajnim rezultatom. Postoji još šansa da inačice za konzole poprave dojam, ali izgledi za to su vrlo mali. Svejedno, Obsidian Entertainment više ne mora brinuti o finansijskoj sigurnosti s obzirom da su sada u Microsoftovoj porodici, a dobra je vijest da nastavljaju raditi na igri koja im nije ostvarila veliku dobit. Je li to definicija ljubavi?

U bilo kojem slučaju, Pillars of Eternity 2: Deadfire sutra će dobiti svoje najznačajnije proširenje, i to potpuno besplatno. Naime, ažuriranje će sutra donijeti novi sustav borbe koji se izvodi na poteze. Šuškalo se o tome već neko vrijeme, a sada je i potvrđeno pa će igra imati opciju da bude sličnija Divinty: Original Sinu.

Doduše, izvođenje u turn-based sistemu nije još potpuno spremno za konzumaciju pa od sutra, 24. 1., kreće tek testiranje istoga. Vjerovatnost je da će igrači na PC-u ovu opciju testirati za igrače na konzolama, s obzirom da će konzolaške inačice igre najviše profitirati od uvođenja borbe na poteze.

Timska borba u stvarnom vremenu (uz opciju pauziranja) zahtjevna je i uz kombinaciju tipkovnice i miša, a kamoli na gamepadu. Stoga je dobra vijest da će novi način borbe moći olakšati život manje istreniranim igračima. (hcl.hr)