in

Kako su katastrofalna odluka Capcoma, igra pred gašenjem i rizičan potez Rockstara stvorili jednu od najboljih igara svih vremena

Davne 2000. godine, Anngels Studio u San Dijegu započeo je rad na video igri Western.

Pravili su je za Capcom, japanskog izdavača koji stoji iza Street Fighter i Resident Evil serijala, i mislimo da je sigurno reći da je svaka osoba koja je bila uključena u ovaj projekat otprilike znala šta će se sledeće desiti.

Akciona igra napravljena oko ideja klimaktičnih akcija sa popriličnom dozom špageti vesterna vremenom će postati Red Dead Revolver, ali prije toga je trebalo preći težak put.

Nakon što su propustili neko planiranih javnih prikazivanja igre 2002. godine, Capcom je riješio da otkaže igru. Najava o prestanku finansiranja i promovisanja došla je 2003. godine.

Ali to nije bio kraj.

Take-Two je zapravo kupio Angel Studios u novembru 2002. godine (i promijenio im ime u Rockstar San Diego), ali nije ništa spominjao u vezi sa ovim naslovom.

Nakon javne objave Capcoma, u decembru 2003. Rockstar je objavio da im se sviđa ono što su videli od igre, kupio prava za igru od Capcoma i odlučio da nastavi razvoj, sa svim glavoboljama koje su im također ovim potezom date.

– Ta igra nam je uvijek zapadala za oko jer je izgledala veoma dobro. Za to vrijeme je bila vizuelno spektakularna, ali je ujedno bila i pravi nered. Uopšte nije postojala kao igra. Capcom je bio spreman da je napusti, ali smo rekli da ćemo je završiti. Zauzvrat su tražili samo izdavačka prava za Japan ako ikada bude objavljena, a bili su sigurni da neće, izjavio je 2010. Den hauser iz Rockstara.

Ali desilo se suprotno. Nakon 10 mjeseci napornog rada , Red Dead Revolver pušten je u prodaju u maju 2004. godine.

Igra je bila znatno intimnija od originala. Umjesto da ubaci igrača u otvoren svijet i pusti ga da se snalazi kako zna i uime, Red Dead Revolver je koristio mnoštvo likova koji su bili tu kako bi usmjeravali tok igre.

Igra je bila daleko od blokbastera, i imala je svoih problema, ali dvije stvari su išle u njenu korist – bio je to vestern, i veoma kul vestern.

Ipak, igra je bila dovoljno uspješna da Rockstar godinu dana kasnije počne da radi na nastavku. Red Dead Redemption objavljen je 2010. godine, a na njemu je radilo čak 800 developera, znatno više od 100 koji su radili na originalnoj igri.

Novi nastavak bio je smješten u intenzivan otvoren svijet i vremenom je postao jedna od najboljih igara ikada.

Kada napokon počnete da igrate Red Dead Redemption 2, zapamtite da ništa od toga ne bi bilo da Capcom nije doneo lošu poslovnu odluku.