in

Ubisoft kaže da nemaju dovoljno resursa za rad na Splinter Cell i Prince of Persia igrama

Prince of Persia i Splinter Cell naslovi su koje nismo vidjeli već dugo vremena. The Forgotten Sands izašao 2010. godine te Splinter Cell: Blacklist iz 2013. bili su posljednji pravi nastavci nekoć popularnih serijala. Iako se preko ljeta nagađalo da bi Ubisoft na ovogodišnjem E3 sajmu mogao predstaviti barem jedan od njih, to se nije dogodilo.

– Ne radi se tu o pitanju volje, već pitanju resursa – tako barem u razgovoru za Game Informer kaže Serge Hascoet, jedan od čelnika zaduženih za produkciju.

Nije specificirano o kakvim se resursima tačno radi, no teško je da se radi o novčanim pošto govorimo o jednom od giganata industrije videoigara.

Vjerojatnije je da ta dva serijala jednostavno nisu dovoljno popularna da bi nametnula prebacivanje zaposlenika s rada na serijalima poput Far Crya ili Assassin’s Creeda. Osim što se radi o Ubisoftovim zlatnim kokama, na njihovim nastavcima u koordinaciji radi veliki dio Ubisoftovih razvojnih timova.

Razlog izostanku novih Splinter Cell i Prince of Persia igara može se tražiti i u njihovom neslaganju s modelom igre kao usluge koji se Ubisoftu u posljednje vrijeme itekako sviđa. Igre s otvorenim svijetovima ili mrežnom komponentom tom su modelu znatno primjerenije od načelno linearnih igara. Vjerojatno je da će, ukoliko se nekom prilikom vrate u pogon, ovi serijali doživjeti priličnu transformaciju.