in

Dead Space 4 mogao je biti zakon

Dead Space serijal vjerojatno nije toliko mrtav koliko mu naslov sugerira, ali je upitno kakvu mu budućnost priprema izdavačka kuća Electronic Arts. Razvojni tim Visceral Games, koji je radio sve prethodne igre u serijalu, zatvoren je prošle godine, a s time su otkazane i sve njihove ideje o eventualnom nastavku.

A ideja je bilo, ako je vjerovati kreativnom direktoru Benu Wanatu, koji je u razgovoru za Eurogamer otkrio kako je četvrti dio trebao nastaviti u smjeru kojim je krenula polarizirana trojka (sjetimo se, to je smjer u kojemu je prioritetnu poziciju dobila akcija, a horor je stavljen na drugo mjesto).

– Sekcija s flotilom iz Dead Spacea 3 nagovijestila je nelinearni gameplay kakvog smo mogli imati, i to bismo dublje istražili. Ideja bi bila da pokušavate preživjeti iz dana u dan na opustošenim brodovima tražeći znakove života i resurse s kojim biste pokretali vlastiti mali brodizjavio je Wanat.

Dodao je da mogućnost putovanja vlastitom letjelicom trebala je omogućiti developerima da ponude veliku raznovrsnost u dizajnu levela.

– Brodovi koje biste posjetili trebali su biti ključ raznolikosti. USG Ishimura (brod iz prvog Dead Spacea) imao je dio te raznovrsnosti u tematskim dijelovima. Ali zamislite cijeli roster različitih vrsta brodova, svaki sa jedinstvenom svrhom, tlocrtom i gameplayjem – rekao je Wanat.

Zanimljivo je kako je Visceral imao i plan za zaključivanje franšize te su u četvrtom dijelu htjeli dati odgovor na pitanje o porijeklu Necromorpha. Igrači bi eventualno preživjeli apokalipsu, ali Wanat kaže kako bi im možda bilo žao što su to uspjeli.

 

Pa vi sad mirno spavajte znajući da Dead Space trune pod Electronic Artsom.