in

Ako ste se pitali zašto Epic gura Fortnite na mobitele, evo vam dobrog odgovora

Koliko god mi prezirali moderno igranje na mobitelima, istina je surova i okrutna, iOS i Android platforme generiraju sve više novaca, developerima se otvorilo cijelo jedno novo tržište ne-klasičnih igrača i tu leže milijarde. Primjerice, Jedan Clash Royale je samo na iOS uređajima u 2017. godini uprihodio 1,2 MILIJARDE dolara.

To je nešto o čemu današnje AAA igre za PC i konzole, a koje volimo igrati i pisati o njima, mogu samo sanjati. I tu leži odgovor iz naslova. Fortnite Battle Royale je na iPhoneima i iPadovima tako je zaradio više od 100 miliona dolara u svojih prvih 90 dana postojanja, gdje također trebamo uzeti u obzir kako igra u početnom periodu nije bila otvorena za sve igrače.

Rezultati će na kraju godine biti još impresivniji, međutim, Epic je svakako zaslužio sve ovo, jer Fortnite Battle Royale je kvalitetan, ispoliran i zabavan proizvod na svim platformama, koji se novim sadržajem osvježava svake sedmice i besplatan je za sve bez ikakve kvake. Sjetite se svih besplatnih igara koje vam svake minute serviraju reklame, ponude za kupnju ingame valute su posvuda… U Fortniteu toga nema. Jedino što u Fortniteu “iskače” je prozor sa svim novostima u igri kojeg viđamo svaku srijedu.

Pametan model naplate kozmetičkih itema će barem još neko vrijeme osigurati stabilne prihode ovoj privatnoj kompaniji, koji će, također, rasti još neko vrijeme. Barem dok neko ne smisli neku drugu pošast.

Sumirano, Fortnite nema konkurenciju u nijednoj igri danas, što Epicu donosi ogromnih oko 300 miliona dolara mjesečno. Nemojmo zaboraviti, Fortnite još uvijek nije dostupan u Kini, a bojimo se što će se dogoditi jednom kad dođe u potencijalne ruke 1,4 milijardi stanovnika te zemlje.