in

Ubisoft za promociju Far Cryja 5 koristi popularni format skrivene kamere

Kako bi Far Cry 5 bio što popularniji na YouTubeu, Ubisoft je odlučio promovirati igru u formatu “prank” videa.

Format skrivene kamere, “smještanja” iliti originalno – pranka – iznimno je uspješan i popularan među YouTuberima. Ubisoft je stoga odlučio kopirati ono što prolazi kod mladeži i za što zna da bi moglo biti gledanije nego običan trailer. Za promociju Far Cryja 5 tako su smjestili manjem broju ljudi neobičnu situaciju u jednom kanadskom baru.

Iako je ovo daleko od najsmiješnijeg ili najdomišljatijeg prank videa, zgodno je vidjeti kako kult Josepha Seeda odskače od normalne svakodnevnice. Uz to, kroz video doznajemo još jedan zgodan detalj – da je kultistima zabranjeno konzumirati alkohol. S time na umu, video je zgodno proširenje same priče koju ćemo zateći u igri.

Ubisoftu ovo inače nije prvi ovakav pokušaj prank videa. Još su 2014. sličnu strategiju koristili za promociju prvog Watch Dogsa, iako je u taj video bilo uloženo daleko više truda, a i novca.

 

(HCL)