in

Steam ima novo pravilo za igre koje žele biti na popustu

Otkriveno je kako Valve ima jedan kriterij po kojemu može odbiti sniženje cijene za pojedine igre.

Cijene igara na Steamu i drugim digitalnim prodavnicama danas padaju brže no ikada. Dijelom je to zbog slabije prodaje općenito, a dijelom zbog toga što izdavači znaju kako igrači prilikom sniženja kupuju i ono što inače ne bi uzeli, ali im je šteta propustiti zbog dobrog popusta. Prošle godine tako smo viđali situacije da se igre pojave na -50% sniženja svega mjesec dana nakon izlaska. Ipak, većina igara ne prakticira takve popuste, a kako otkriva portal PCGamesN, nekima popusti nisu ni dopušteni.

Naime, na Steamu trenutno vrijedi pravilo da igra ne može biti na popustu unutar 30 dana od izlaska – no samo ako je već bila lansirana uz popust. To znači da proizvođači igara, pogotovo onih nezavisne produkcije, moraju pametno birati datum izlaska svoje igre, jer bi primjerice mogli biti izostavljeni s liste Steamovih velikih sniženja. Drugim riječima, igru nije pametno lansirati previše blizu sezone sniženja, kao ni previše daleko od nje jer igrači onda neće imati novca za nju s obzirom da su ga potrošili na sniženjima.