in

World of Warcraft mogao bi dobiti podršku za raytracing efekte

Svježe najavljena Shadowlands ekspanzija za World of Warcraft neće donijeti samo dodatni sadržaj već će još malo ušminkati petnaest godina stari MMO. Naime, iz Blizzarda su otkrili da za WoW engine trenutno istražuju mogućnost implementacije raytracing efekata. Naglasili su kako će i dalje ciljati na to da igru može igrati što više igrača, ali žele da igra bude u koraku s modernim tehnološkim mogućnostima.

Temelj za to već su postavili jer je prethodna ekspanzija donijela podršku za DirectX 12, koji je glavni preduvjet za raytracing. Ne zna se, doduše, na koji bi način World of Warcraft koristio blagodati raytracing efekata. Moguće je da će mu se poboljšati sistem osvjetljenja, no možda se radi samo na manje značajnoj implementaciji koja bi se odrazila na refleksijama i sl.

U bilo kojem slučaju, WoW neće biti ni prva ni zadnja starija igra koja je dobila podršku za raytracing. Nedavno je Nvidia otvorila ogranak koji će se baviti upravo uljepšavanjem starih igara pomoću raytracinga, slično kako su to učinili s Quakeom 2 (hcl.hr)